Posts tonen met het label Study. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Study. Alle posts tonen
dinsdag 9 juni 2015
maandag 10 februari 2014
DREAMPLACE AT THE MOMENT
maandag 3 februari 2014
TENTAMENWEEK / HORRORWEEK
Studeren, herhalen, herhalen, herhalen, schrijven, herhalen, schrijven, herhalen... En dan denken dat je het weet. Na een half uur weer herhalen.... Blanco.... Een paar woordjes weet je nog. Of je haalt ze door elkaar met een andere klote begrip. Dus dan begin ik weer bij herhalen, schrijven, herhalen, herhalen.... Allemaal voor 1 begrip. Mijn hersenen zijn denk ik in een slechte staat! I feel like I'm 60 or something. Tfoee! Eerst wat in ga doen na mijn tentamenweek is... De hele dag in mijn bed chillen. Lekker slapen. Lekker onder de dekens. Mijn fijne bed, mijn fijne deken..... Uitslapen.... Ahhhhhhhh. Can't wait. Longing for this moment! Ik word er al gelukkig van als ik er aan denk.. Lol
vrijdag 31 januari 2014
My Friday, Saturday, Sunday morning, afternoon, evening and night.
donderdag 23 januari 2014
AWKWARD IN THE LIBRARY
woensdag 22 januari 2014
vrijdag 10 januari 2014
woensdag 20 november 2013
SECOND SEMESTER
zaterdag 19 oktober 2013
NERDY ME FOR A FEW HOURS
vrijdag 18 oktober 2013
GUESS WHO'S BACK
dinsdag 10 april 2012
MY ENERGY FOR MY #@$#$%# EXAM
maandag 23 januari 2012
MUUHUHUHUUUU :(
Beroepsoriëntatie. Lekker opnieuw doen volgend jaar!
Kloteeeeeeeeeee her tentamen gemist. Pffffffffffff :(
Can't do a thing about it anymore! :( muhuhuhuu
Maaaaaaar gelukkig heb ik vrijstelling gekregen voor stage!
Maakt mijn dag weer een beetje goed!
Lekker paar dagen vrij de komende periode! Geen stress
met zoeken naar een stageplek! Yesssssssssssssssssss
donderdag 12 januari 2012
STUDY TIME
dinsdag 10 januari 2012
SCHOOLSTRESS
My greatest fears are my to-do list!!! (School)
s.c.h.o.o.l
seven crappy hours of our lives
zondag 18 december 2011
SCHOOL IS DRIVING ME CRAZY
Omggggg...Waarom is dit zo slaapverwekkend? BlaaaaaablablaablalbLAAAA.. Pfff ben pas bij
opdracht 5. Internalisering van opgelegde normen?? Ja leuk waar kan ik het vinden? Echt geen zin om het hele hoofdstuk te gaan lezen. Heb wel wat beters te doen. Andere belangrijke vakken en geoormerkte vakken. |
dinsdag 29 november 2011
eeeeshhhhhh, 4 van de 9 vakken niet gehaald. Lekker 3 kut tentamens herkansen en 1 klote
verslag :( Soo busy busy busyyyyyyyy! Voor 1 tentamen stress ik em nu al! Sociale
Wetenschappen en ik heb het pas in februari/maart. Maar het is een geoormerkte vak :(
Als ik het niet haal kan ik gelijk stoppen met mijn opleiding. Oh em geeeeee!
verslag :( Soo busy busy busyyyyyyyy! Voor 1 tentamen stress ik em nu al! Sociale
Wetenschappen en ik heb het pas in februari/maart. Maar het is een geoormerkte vak :(
Als ik het niet haal kan ik gelijk stoppen met mijn opleiding. Oh em geeeeee!
dinsdag 15 november 2011
zaterdag 5 november 2011
ONDERZOEKSVERSLAG S&O.
Bezig met een #$%&@! onderzoeksverslag
voor Schrijf & Onderzoeksvaardigheden! Als
ik dit zie wil ik al bijna schijt hebben aan heel #$#$$%@!! onderzoeksverslag en gewoon
de volgende keer herkansen. :( Dit is nog niet
eens alles. Ik moet nog eens gaan googelen
en nog de APA regels uitzoeken..Echt onzin :(
Kost me allemaal zoveel tijd en ik moet nog
studeren voor Beroepsoriëntatie en Sociale Wetenschappen :( Geeeeeeeeeeeeeeeshhhh.
Wat heb ik hiervan geleerd? Volgende maand
nog eerder beginnen met verslagen en eerder
leren. Ughhhhhhhhh..ughhhhh..
Really want to cry because of school :( Muhuhuuu
At the the moment.. Onderzoeksverslag maken
op de zevende verdieping en Turkse muziek
luisteren van de eerste verdieping. Tffoee!
Turkse muziek is niet erg maar kom op??
Ik hoor het op de zevende verdieping?!?!
Hellooooooo people at Shasamlounge??
Are you all deaf or something??
voor Schrijf & Onderzoeksvaardigheden! Als
ik dit zie wil ik al bijna schijt hebben aan heel #$#$$%@!! onderzoeksverslag en gewoon
de volgende keer herkansen. :( Dit is nog niet
eens alles. Ik moet nog eens gaan googelen
en nog de APA regels uitzoeken..Echt onzin :(
Kost me allemaal zoveel tijd en ik moet nog
studeren voor Beroepsoriëntatie en Sociale Wetenschappen :( Geeeeeeeeeeeeeeeshhhh.
Wat heb ik hiervan geleerd? Volgende maand
nog eerder beginnen met verslagen en eerder
leren. Ughhhhhhhhh..ughhhhh..
Really want to cry because of school :( Muhuhuuu
At the the moment.. Onderzoeksverslag maken
op de zevende verdieping en Turkse muziek
luisteren van de eerste verdieping. Tffoee!
Turkse muziek is niet erg maar kom op??
Ik hoor het op de zevende verdieping?!?!
Hellooooooo people at Shasamlounge??
Are you all deaf or something??
donderdag 3 november 2011
STUDYING..STUDYING..... THAT´S ALL I´M GOING TO DO.......
| Study study studying.. That´s all I´m going to do for this two very very long weeks.. Hmmmpff :( Het is nog niet eens begonnen en ik word er al moe van! Beroepsoriëntatie, Geschiedenis, Psychologie, Sociologie en Pedagogiek. Maar gelukkig al 1 studiepunt binnen van Drama.. Mhuhaha.. Morgen hopelijk mijn 2e van Geschiedenis.. |
Abonneren op:
Posts (Atom)











