Posts tonen met het label Study. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Study. Alle posts tonen

dinsdag 9 juni 2015

HONOUR KILLING

A special guest came to HHS to share her story. No words to describe her story. Such a brave and strong woman to share this story with uss and the rest of te world. I can't wait to hear/read the rest of her story. Honour killing... I hope this book will help a lot of people..Have to wait for my vacation.. So busy at the moment.. Exams are coming.. Boohooo! =( Way too fast!

maandag 10 februari 2014

DREAMPLACE AT THE MOMENT

Was dit maar mijn badkamer! In bad met goede muziek, relaxing en genieten van het uitzicht! Zo mooi! In  l o v e  with the view! Maar helaas mijn view na de post is Rapportage. Let's do this! 

maandag 3 februari 2014

TENTAMENWEEK / HORRORWEEK

Studeren, herhalen, herhalen, herhalen, schrijven, herhalen, schrijven, herhalen... En dan denken dat je het weet. Na een half uur weer herhalen.... Blanco.... Een paar woordjes weet je nog. Of je haalt ze door elkaar met een andere klote begrip. Dus dan begin ik weer bij herhalen, schrijven, herhalen, herhalen.... Allemaal voor 1 begrip. Mijn hersenen zijn denk ik in een slechte staat! I feel like I'm 60 or something. Tfoee! Eerst wat in ga doen na mijn tentamenweek is... De hele dag in mijn bed chillen. Lekker slapen. Lekker onder de dekens. Mijn fijne bed, mijn fijne deken..... Uitslapen.... Ahhhhhhhh. Can't wait. Longing for this moment! Ik word er al gelukkig van als ik er aan denk.. Lol
Foto van een paar dagen geledem. Last week geloof ik. Eventjes de momentjes online op mijn blogg zetten. In de stinklift met vuongie. Lekker naar KFC :D #lienzwerfmode 😀 en vuong #modellook :p serious face.. Altijd leuk om na een tijdje weer terug te kijken. Je ziet op de foto's altijd hoe 'veel' je bent veranderd. On the way from rinkly to wrinkle me! Time goes by. FAST!

vrijdag 31 januari 2014

My Friday, Saturday, Sunday morning, afternoon, evening and night.

I think there is something wrong with my brains. Trying to study, trying to remember. But I just can't! This Sociology shit is just fucking boring. Psychology and Pedagogy....Thats okay and compared to Sociology those two are even f u n ! Sociology.....Please shoot me!
On a break at the moment! My head is going to explode! Some relaxing with good music at the moment. Beyonce - Drunk in love, Eminem ft Rihanna - Monster, Lady Gaga ft R. Kelly - Do what you want and The Reckless - Make me wanna die. After those songs back to Sociology 😭

donderdag 23 januari 2014

AWKWARD IN THE LIBRARY

I was sitting in the library with my sleepy eyes. Zombie me with only 4/5 hours of sleep (I need 10 hours, no joke). I was trying to be a good student! At the library where you have to be quiet! I was being brave and studying. Suddendly my stomach was making weird noises! How awkward was that! It was so loud! I started to coughing (fake) so people couldn't hear it! It didn't stop so I left quickly to a not silent place. Haha! My belly just woke up I think! Cause I wasn't hungry at all! But coffee would be very nice!  ðŸ˜©

woensdag 22 januari 2014

vrijdag 10 januari 2014

woensdag 20 november 2013

SECOND SEMESTER

Ole olee, het 2e blok begint. Gelijk alvast een herkansing alweer. Hopelijk komt er geen 2e bij =(
Het wordt anders wel druk druk. Ik ben echt een slechte student als het gaat om studeren.
Projecten, opdrachten etc etc dat gaat goed, maar leren? Pfjoeeeeeeee.. Ben benieuwd. Got to give my best!

zaterdag 19 oktober 2013

NERDY ME FOR A FEW HOURS

Saturday night. School books and hot chocolate. I'm so goooood. Sociologie en beroepsoriëntatie. 2 #@%#$^ courses. This makes me so sleepy. WAY tooo boring! So not interessting! Nothing to do about it unfortually..

vrijdag 18 oktober 2013

GUESS WHO'S BACK

Well... hello again, I'm back after I don't know how many months. It was a busy and difficult year with
the fam. Still is and now schoolbooks can join me and keep me company for 4 years. Hehe but on the
other hand I am happy that it is possible.. Starting with the first semester.. Psychology and the other 3..
I really dislike the other 3. But oh yeahh.. Nothing to do about it....... Let's do thisssssssss!

dinsdag 10 april 2012

MY ENERGY FOR MY #@$#$%# EXAM

Vanaf morgen heb ik 2 weken lang GEEN LEVEN. Beetje rotten in mijn bed en achter de laptop.
Tentamenweek voor 2 weken lang :( PFFF. Zure matjes gehaald voor tijdens het leren. Heb alleen
de helft al opgegeten. Zo lekkerrrr. 2 weken lang snoepen en junkfood eten want ik heb geen tijd
en geen zin om te koken voor mezelf. For me, myself and I -.- /NOLIFE

maandag 23 januari 2012

MUUHUHUHUUUU :(




Beroepsoriëntatie. Lekker opnieuw doen volgend jaar!
Kloteeeeeeeeeee her tentamen gemist. Pffffffffffff :(
Can't do a thing about it anymore! :( muhuhuhuu



Maaaaaaar gelukkig heb ik vrijstelling gekregen voor stage!
Maakt mijn dag weer een beetje goed!
Lekker paar dagen vrij de komende periode! Geen stress
met zoeken naar een stageplek! Yesssssssssssssssssss

donderdag 12 januari 2012

STUDY TIME

How to get all of this in my head in 2 weeks???????? School is driving me crazy! Starting now.. Too late again!!!!!!!!!!
STRESS

dinsdag 10 januari 2012

SCHOOLSTRESS

My greatest fears are my to-do list!!! (School)


s.c.h.o.o.l
seven crappy hours of our lives

zondag 18 december 2011

SCHOOL IS DRIVING ME CRAZY



Omggggg...Waarom is dit zo slaapverwekkend? BlaaaaaablablaablalbLAAAA.. Pfff ben pas bij
opdracht 5. Internalisering van opgelegde normen?? Ja leuk waar kan ik het vinden? Echt
geen zin om het hele hoofdstuk te gaan lezen. Heb wel wat beters te doen. Andere belangrijke
vakken en geoormerkte vakken.

dinsdag 29 november 2011

eeeeshhhhhh, 4 van de 9 vakken niet gehaald. Lekker 3 kut tentamens herkansen en 1 klote
verslag :( Soo busy busy busyyyyyyyy! Voor 1 tentamen stress ik em nu al! Sociale
Wetenschappen en ik heb het pas in februari/maart. Maar het is een geoormerkte vak :(
Als ik het niet haal kan ik gelijk stoppen met mijn opleiding. Oh em geeeeee!

dinsdag 15 november 2011

Waarom is studeren zo saai? Ik lees telkens 2 zinnen en dan val ik al bijna weer in slaap. Voor afleiding ga ik facebooken, instagrammen, bloggen etc etc. Maar zoals je ziet ben ik aan het doellozen.. Picture time cause I'm bored...  Uggghhh :(  Domme presentatie tekst voor een doelloze week! Krijg niet eens een studiepunt hiervoor. Tfoeeeeeeeeeeeeeeee als ik er aan denk word ik #@$%#%$##^$#$!

zaterdag 5 november 2011

ONDERZOEKSVERSLAG S&O.

Bezig met een #$%&@! onderzoeksverslag
voor Schrijf & Onderzoeksvaardigheden! Als
ik dit zie wil ik al bijna schijt hebben aan heel #$#$$%@!! onderzoeksverslag en gewoon
de volgende keer herkansen. :( Dit is nog niet
eens alles. Ik moet nog eens gaan googelen
en nog de APA regels uitzoeken..Echt onzin :(
Kost me allemaal zoveel tijd en ik moet nog
studeren voor Beroepsoriëntatie en Sociale Wetenschappen :( Geeeeeeeeeeeeeeeshhhh.
Wat heb ik hiervan geleerd? Volgende maand
nog eerder beginnen met verslagen en eerder
leren. Ughhhhhhhhh..ughhhhh..
Really want to cry because of school :( Muhuhuuu
At the the moment.. Onderzoeksverslag maken
op de zevende verdieping en Turkse muziek
luisteren van de eerste verdieping. Tffoee!
Turkse muziek is niet erg maar kom op??
Ik hoor het op de zevende verdieping?!?!
Hellooooooo people at Shasamlounge??
Are you all deaf or something??

donderdag 3 november 2011

STUDYING..STUDYING..... THAT´S ALL I´M GOING TO DO.......

Study study studying.. That´s all I´m going to do for this two very very long weeks.. Hmmmpff :( Het is nog niet eens begonnen en ik word er al moe van! Beroepsoriëntatie, Geschiedenis, Psychologie, Sociologie en Pedagogiek. Maar gelukkig al 1 studiepunt binnen van Drama.. Mhuhaha.. Morgen hopelijk mijn 2e van Geschiedenis..