maandag 10 februari 2014

ICECREAM MAKES ME HAPPY AGAIN!

Enjoying enjoying tonight! All minee! hihi
Some icecream to make me happy! Ben and Jerry's Chunky Monkey! Een van mijn favorieten van B&J. Vandaag had ik weer mijn cijfers terug gekregen (van de tentamens die ik mocht maken dan -.-). Twee belangrijke tentamens die ik MOEST halen! Maar heb helaas maar 1 gehaald. Mijn onvoldoende was dit keer was nog slechter dan mijn eerste poging. Heb nu geleerd en nog slechter gescoord(4,9). Ik snap niet eens hoe ik dat heb gedaan.Wat een klote tentamen! Van de 108 studenten hebben er maar 17 studenten gehaald. SUCKS! Voor de andere tentamen heb ik weer de hoogste cijfer gescoord van alle herkansers. 9,3! Ik kon het zelf bijna niet geloven! Kon ik maar 0,6 pakken van de 9,3 en bij de 4,9 erbij tellen. =( #FML      Let's hope for the best!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten