![]() |
| Busy busy days.. 2 weeks. 24 hours without sleep.. I'm never doing that again! So bad for your health.. I didn't know how bad.. But now i do. Stress and no sleep! Need to take care of myself better! |
Posts tonen met het label Exams. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Exams. Alle posts tonen
dinsdag 30 juni 2015
24 HOURS WITHOUT SLEEP
maandag 14 april 2014
MACARONS
dinsdag 8 april 2014
HHS
FINALLY! FINISHED THE PROJECT SCHOOL EN JEUGD! Dat heeft mij zoveeeeeel tijd gekost. Nu nog 3/4 andere opdrachten 😒
dinsdag 11 februari 2014
HHS, YOU JUST MADE MY DAY! WHOOP WHOOOOP!
SOOOO HAPPY! Voldoende voor Methodiek! Ik snap niet eens hoe! 7.1 gehaald terwijl ik dacht dat ik een 1,2 of 3 zou halen! UNBELIEVABLE! Dit moest ik gewoon even kwijt! Hidden asian power! Haha grapje LOL! Nooit gedacht dat zoiets mij zou overkomen! Ik kan het nog steeds niet geloven?! Straks hebben ze een fout gemaakt! De hele tijd opnieuw de pagina refreshen om te kijken of het er nog staat. HAHA! Fingers crossed for the last exam! Let's hope my luck doesn't end!! 🙏
maandag 23 januari 2012
MUUHUHUHUUUU :(
Beroepsoriëntatie. Lekker opnieuw doen volgend jaar!
Kloteeeeeeeeeee her tentamen gemist. Pffffffffffff :(
Can't do a thing about it anymore! :( muhuhuhuu
Maaaaaaar gelukkig heb ik vrijstelling gekregen voor stage!
Maakt mijn dag weer een beetje goed!
Lekker paar dagen vrij de komende periode! Geen stress
met zoeken naar een stageplek! Yesssssssssssssssssss
donderdag 12 januari 2012
STUDY TIME
dinsdag 29 november 2011
eeeeshhhhhh, 4 van de 9 vakken niet gehaald. Lekker 3 kut tentamens herkansen en 1 klote
verslag :( Soo busy busy busyyyyyyyy! Voor 1 tentamen stress ik em nu al! Sociale
Wetenschappen en ik heb het pas in februari/maart. Maar het is een geoormerkte vak :(
Als ik het niet haal kan ik gelijk stoppen met mijn opleiding. Oh em geeeeee!
verslag :( Soo busy busy busyyyyyyyy! Voor 1 tentamen stress ik em nu al! Sociale
Wetenschappen en ik heb het pas in februari/maart. Maar het is een geoormerkte vak :(
Als ik het niet haal kan ik gelijk stoppen met mijn opleiding. Oh em geeeeee!
dinsdag 15 november 2011
zaterdag 5 november 2011
ONDERZOEKSVERSLAG S&O.
Bezig met een #$%&@! onderzoeksverslag
voor Schrijf & Onderzoeksvaardigheden! Als
ik dit zie wil ik al bijna schijt hebben aan heel #$#$$%@!! onderzoeksverslag en gewoon
de volgende keer herkansen. :( Dit is nog niet
eens alles. Ik moet nog eens gaan googelen
en nog de APA regels uitzoeken..Echt onzin :(
Kost me allemaal zoveel tijd en ik moet nog
studeren voor Beroepsoriëntatie en Sociale Wetenschappen :( Geeeeeeeeeeeeeeeshhhh.
Wat heb ik hiervan geleerd? Volgende maand
nog eerder beginnen met verslagen en eerder
leren. Ughhhhhhhhh..ughhhhh..
Really want to cry because of school :( Muhuhuuu
At the the moment.. Onderzoeksverslag maken
op de zevende verdieping en Turkse muziek
luisteren van de eerste verdieping. Tffoee!
Turkse muziek is niet erg maar kom op??
Ik hoor het op de zevende verdieping?!?!
Hellooooooo people at Shasamlounge??
Are you all deaf or something??
voor Schrijf & Onderzoeksvaardigheden! Als
ik dit zie wil ik al bijna schijt hebben aan heel #$#$$%@!! onderzoeksverslag en gewoon
de volgende keer herkansen. :( Dit is nog niet
eens alles. Ik moet nog eens gaan googelen
en nog de APA regels uitzoeken..Echt onzin :(
Kost me allemaal zoveel tijd en ik moet nog
studeren voor Beroepsoriëntatie en Sociale Wetenschappen :( Geeeeeeeeeeeeeeeshhhh.
Wat heb ik hiervan geleerd? Volgende maand
nog eerder beginnen met verslagen en eerder
leren. Ughhhhhhhhh..ughhhhh..
Really want to cry because of school :( Muhuhuuu
At the the moment.. Onderzoeksverslag maken
op de zevende verdieping en Turkse muziek
luisteren van de eerste verdieping. Tffoee!
Turkse muziek is niet erg maar kom op??
Ik hoor het op de zevende verdieping?!?!
Hellooooooo people at Shasamlounge??
Are you all deaf or something??
donderdag 3 november 2011
STUDYING..STUDYING..... THAT´S ALL I´M GOING TO DO.......
| Study study studying.. That´s all I´m going to do for this two very very long weeks.. Hmmmpff :( Het is nog niet eens begonnen en ik word er al moe van! Beroepsoriëntatie, Geschiedenis, Psychologie, Sociologie en Pedagogiek. Maar gelukkig al 1 studiepunt binnen van Drama.. Mhuhaha.. Morgen hopelijk mijn 2e van Geschiedenis.. |
Abonneren op:
Posts (Atom)

