![]() |
| Jaajaa, not a food picture this time. Selfie time bcause I was bored at home. Autumn weather. Brrrr too cold! Home sweet home.. |
Posts tonen met het label Cold. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Cold. Alle posts tonen
woensdag 22 oktober 2014
COMFY AT HOME
vrijdag 7 februari 2014
SUCKY WEATHER IN HOLLAND
Labels:
Coffee,
Cold,
Holland,
Rain,
Rainy,
Starbucks,
Sweet,
Train,
Traveling,
Weather,
Whitecafemocha
donderdag 26 december 2013
DUTCH WEATHER
woensdag 5 december 2012
KNITTING. GRANDMA ME. HIHI
zondag 2 december 2012
MY SUNDAY
maandag 5 december 2011
WINTER 2011/2012
zondag 6 november 2011
WINTER IN HOLLAND
Helloooooo winter.
Het is weer winter in Nederland =(
Vandaag is het weer frisjes vind ik. Blehhh..
Maar ik was gelukkig al bezig met een sjaal aan het maken voor de fun :D Hopelijk is het op tijd klaar voor winter 2012 :p. Warme mini chocelat UGGs en chestnut UGG en
een warme mooie zelfgemaakte sjaal :D ...
Winter 2011/2011 I am reaaadyy!
_____________________________
Abonneren op:
Posts (Atom)




