Posts tonen met het label Chocolate. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Chocolate. Alle posts tonen

vrijdag 12 september 2014

MERCI CROCANT

Thankyou baby. Just because he lo........sorry for keeping me up all night with his snoring. Zombie me the next day at HHS. Sleepy day at the university. Merci crocant. One of my favorite chocolate! Mmmmmmm...

vrijdag 31 januari 2014

GUILTY PLEASURE

Studying for me exam SW at Monday and enjoying my chocolate! All MINE, no sharing! Hihi #Handsofmychocolate

zondag 26 januari 2014

CHOCOLADE SOESJES! YUMMIE!

Mmmmmmmmm! I so love these things! Chocolade soesjes! Gekregen van mijn poeppie vriendje! He wants to make me fatter! =P
                      Chocolade soesjes van de appie! yammiee! Mini chocolade bolletjes.
But the real one, Bossche bol from Jan de Groot in the city 's-Hertogenbosch(Den Bosch) in Holland are the best ones! Bossche bol, Dutch for 'Den Bosch ball, sometimes people also call this a chocolate ball. It's a large ball filled with whipcream and coated entirely with chocolate. You should try it when your visiting 's-Hertogenbosch (Den Bosch). They are Mmmm! The bakery is always full with people. On Saturday the line is so looooong. The line is even outside! For the summertime, no problem but in the winter! Brrrrr way cold cold! The winter is coming now!

woensdag 11 december 2013

VICTORIA SECRET '13

 VICTORIA SECRET FASHION SHOW 201
Victoria Secret Fashion Show 2013. Wel leuk maar het minst leuk van afgelopen jaren =(. 2010,11,12 more fun!
Onbekende artiesten / muziek voor mij. Too bad.
Tijdens het kijken lekker gegeten en genieten van mijn chocolade melk. Not a great combo haha! Mooie slanke sexy modellen and foodie lover me.
 COLD, COZY NIGHTS, WARM BLANKETS, 
    LOVE AND HOT CHOCOLATE #LOVEIT
  

woensdag 4 december 2013

CHRISTMAS SPECIALS @ STARBUCKS

Yesterday at Starbucks Leiden Centraal. Tried some christmas special at Starbucks. Speculaas Latte, not bad not bad.
 But White Chocolate Mocha is still the best for a hot cup of sweetness. I almost ordered a frappucinno javachip.
But that would be a little bit crazy while it's soooooo cold outside.

Chillings in my bed tonight.. and the day after..... Mhuhaha..

zaterdag 19 oktober 2013

NERDY ME FOR A FEW HOURS

Saturday night. School books and hot chocolate. I'm so goooood. Sociologie en beroepsoriëntatie. 2 #@%#$^ courses. This makes me so sleepy. WAY tooo boring! So not interessting! Nothing to do about it unfortually..

maandag 3 juni 2013

GUILTY PLEASURE

Hot chocolate and whip cream and movie nite with my girl. The Fast Furious 6. Good movie!

donderdag 15 november 2012

BRABANT'S SPECIALS



Mmmmm! Lang geen bossche bol gehad meer van Jan de Groot! It was good after a long time!
Een hele lange dag 's-hertogenbosch. Op zoek naar een jurk voor een wedding! #bruidsmeisje
Gelukkig ein-de-lijk the dress gevonden! Ik begon al te stressen omdat het al over 1 maandje is! Maargoed probleem solved! Binnekort nog op zoek naar bijpassende schoenen. Pictures komen later :D

zondag 26 februari 2012

HAPPY WITH WHAT YOU GOT

Home sweet home. Lazy sunday and vacation tomorrow! Ahh love it when I dont have to set an alarm for the
next day,  one of the best feelings in the world! Watching kdrama all day long! City Hunter ost with
Lee Min Ho. Episode 7 now!

woensdag 23 november 2011

KINDER BUENO

Zooooooooooo eindelijk mijn Kinder Bueno kunnen halen. Probeerde al paar dagen te halen
maar telkens lukte het niet. Nu heb ik er tweeeee :D Lekker thuis series kijken en leren. Leren en mijn
pauze is Personal Taste Ost :D Om en om.. Let's begin!