SOOOO HAPPY! Voldoende voor Methodiek! Ik snap niet eens hoe! 7.1 gehaald terwijl ik dacht dat ik een 1,2 of 3 zou halen! UNBELIEVABLE! Dit moest ik gewoon even kwijt! Hidden asian power! Haha grapje LOL! Nooit gedacht dat zoiets mij zou overkomen! Ik kan het nog steeds niet geloven?! Straks hebben ze een fout gemaakt! De hele tijd opnieuw de pagina refreshen om te kijken of het er nog staat. HAHA! Fingers crossed for the last exam! Let's hope my luck doesn't end!! 🙏
Posts tonen met het label Unexpected. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Unexpected. Alle posts tonen
dinsdag 11 februari 2014
zaterdag 29 september 2012
HOPE
I wish I had a time machine. So I could go back and change things in te world.
vrijdag 28 september 2012
TIME
Treasure every moment with your ones. Appreciate every single moment. Because you never know what tomorrow brings.
donderdag 27 september 2012
Living at my parents house.
Abonneren op:
Posts (Atom)
