dinsdag 6 december 2011

MESSYHAIRDONTCARE

Smile,,,,, dit was een foto van gisterenavond. vandaag kan ik echt niet lachen. wat een @#!@~^$$ dag. Ochtend was
fine lekker geslapen en lekker uit kunnen slapen! Begon lekker laat met school,  maar in de middag/avond........ head
exploting :S .. Vet moe nu en geen energie meer over. Wat wel goed is van mijn avondje, is dat mijn verwarming het
gelukkig weer doet. Warm and comfy at home =)

quote of the day;
` Perhaps being with you isn't very safe for me but it was a good old feeling`


maandag 5 december 2011

WOW, becareful what you wish for Lien. haha.
Shit had ik maar andere wens gewenst. Bijv. slapend rijk worden.
Ik hou van slapen dus.. BILLIONAIRE LIEN.
Fucking no stress at school dan!

WINTER 2011/2012

De winter dagen komen nu echt. Regen, hagel en sneeuw! Brrrrrr.. Geen high heels but lekker warme kleding,
sjaals en fijne UGGs! :D .. Ik moet snel mijn eigen sjaal afmaken! Wollen wikkel sjaal. Lekker warm voor de winter!

INSTAGRAM OCT-NOV

I really love this cover. I think it's better than the official from Bruno Mars.

QUOTE

NEVER MISTAKE MY SILENCE FOR WEAKNESS, NO ONE PLANS A MURDER OUT LOUD ;)

zondag 4 december 2011

LOVESICK

When I see love, I walk by it.
When I know it´s love. I make an
excuse.
When I hear love, I
ignore it.
                                                                                                                                   mlb, 2011
THE BEST THING IN LIFE IS FINDING SOMEONE WHO KNOWS ALL OF YOUR MISTAKES & WEAKNESSES AND STILL YOU'RE COMPLETELY AMAZING.