zondag 18 december 2011

DREAM PANDORA BRACELET

The little things that makes me smile..

Mijn droom Pandora armband met leuke bedeltjes. Droom armband die ik nooit zal krijgen!
Haha.Totale prijs is 2356 euro. Beetje TE duur. Ben benieuwd hoe mijn Pandora armband er
later uit gaat zien. Ik denk dat de gouden bedeltjes niet bij mijn verzameling zal zitten.

SCHOOL IS DRIVING ME CRAZY



Omggggg...Waarom is dit zo slaapverwekkend? BlaaaaaablablaablalbLAAAA.. Pfff ben pas bij
opdracht 5. Internalisering van opgelegde normen?? Ja leuk waar kan ik het vinden? Echt
geen zin om het hele hoofdstuk te gaan lezen. Heb wel wat beters te doen. Andere belangrijke
vakken en geoormerkte vakken.

woensdag 14 december 2011

DREAMING

Wish my life was like a Korean drama. It always ends good.   LOL hahaa
kdrama = - friends - dating - breakup - crying - crying - kissing the hottie handsome korean actor *woehw - lovers - happy happy end - happily forever - (that gray text is important. muahahah ;) )

I tell you everyday, So listen carefully. Sarang Hae.

Owja ben naar de kapper geweest. 6 tot 7 cm eraf. Mn haar was zo dood! Nu heb ik kort
haar :((( Was mn laatste foto'tje met met lang haar :( Vond het al niet super lang en
nu moet ik weer laaang wachten hoor.
______________________________________________________________

Okeee okee okay......
I'm finished for today with the bloggin. Going to do bravely my homework now. 8)

SURPRISINGLY

I was doing my ´homework´ as you can see :P

-.-

xap sua bi thanh kinh roi day! o gosshhhhhhhh.

dinsdag 13 december 2011

LITTLE BUSINESS WOMAN

Lol. Mijn kleine zusje van 14 verkoopt haar zelfgemaakte sjaals. Sjaals in alle kleurtjes haha. Kleine
zakenvrouwtje. Ze heeft er al een paar kunnen verkopen. Ik ben nu zelf ook een sjaal aan het maken
maar ik ben al 3 maanden bezig.... Ik hoop dat mijn sjaal voor winter 2012 klaar is. Ghaha! Owjaa 
let niet op mijn broek. Mijn hele outfit is geen combo samen. Maar ik moest even de rode scarf showen.
Home kleding en pyjama broek. Mhuahah te blij. Maargoedddddddddd, ik ga nu omkleden en naar
school. Klote verplichte vak! Zit van 17:15 tot 18:45. Huiswerk niet gemaakt omdat ik gewoon fucking
geen zin heb :D .. Moet perse werkcollege volgen. Ga gewoon zeggen dat mijn laptop gecrasht
is. Volgende keer heb ik het dan wel bij. Morgen neem ik weer een hele schooldag vrij. Werk dan
wel alles bij. 8) xoxo lazy me

vrijdag 9 december 2011

WHENEVER YOU'RE TALKING TO SOMEONE WHO IS REALLY ACTRACTIVE, THE ODDS OF YOU DOING SOMETHING STUPID ARE MULTIPLIED BY 1000 TIMES