woensdag 7 december 2011

I DID THE MOST DANGEROUS THING I COULD WHEN I SAID, ''I LOVE YOU'' 

SO CUTE ^^

Lig lekker vroeg in mijn bedje. Lekker warm
onder de dekens. Luisteren naar muziek. Heel
lelijk mee zingen..who caresss! nobody can
hear haha. Als de muziek hard aan staat en ik
zing mee. Lijkt het net alsof ik ook mooi kan
zingen. Het 'klinkt' dan ook heeeel mooi. Maar
als het uit staat...dan...(NOT & awfull) Gahahaaa!

Zit lekker naast mijn Me To You beertjes. Zo lief zijn ze!!! Ze zijn echt zoooo leuk en cute!
Loveeeeeee Me To You teddybears!
awhh kijk hoe schattig. found this on the internet. winter me to you teddybear. ze zijn allemaaaaaaaaal lief!
And these are minee minee mineeeeee! 5 sweet tatty bears!


OLD PICTURE

Oude foto gevonden op mijn laptop! Toen ik nog style en gezond haar had. Haha mis mijn
style haar wel soms.
Fototje in Oktober 2010 toen ik net mijn kamer had gekregen
in DenHaag.

PICTURES



Heeeeeeej,

Ik verveelde me dus wilde ik even een puzzel foto
maken op Instagram. Haha. Best goed gelukt.
Grappig om te zien hihi. Instagram: mylienbuiI <3 kinder buenoo's hihi..
.
.
.
.
Maargoed. Time to cook for myself.
Lekker eten zometeen en dan relaxen. Even
Kourtney and Kim Take New York episode 2 kijken.
Have a nice day everybody!

xoxo

dinsdag 6 december 2011

MY HEART WAS BEATING A MILE A MINUTE HAVING YOU SO CLOSE TO ME

MESSYHAIRDONTCARE

Smile,,,,, dit was een foto van gisterenavond. vandaag kan ik echt niet lachen. wat een @#!@~^$$ dag. Ochtend was
fine lekker geslapen en lekker uit kunnen slapen! Begon lekker laat met school,  maar in de middag/avond........ head
exploting :S .. Vet moe nu en geen energie meer over. Wat wel goed is van mijn avondje, is dat mijn verwarming het
gelukkig weer doet. Warm and comfy at home =)

quote of the day;
` Perhaps being with you isn't very safe for me but it was a good old feeling`


maandag 5 december 2011

WOW, becareful what you wish for Lien. haha.
Shit had ik maar andere wens gewenst. Bijv. slapend rijk worden.
Ik hou van slapen dus.. BILLIONAIRE LIEN.
Fucking no stress at school dan!

WINTER 2011/2012

De winter dagen komen nu echt. Regen, hagel en sneeuw! Brrrrrr.. Geen high heels but lekker warme kleding,
sjaals en fijne UGGs! :D .. Ik moet snel mijn eigen sjaal afmaken! Wollen wikkel sjaal. Lekker warm voor de winter!