zondag 18 december 2011

´´SPECIAL BOX´´

yhelloOoo!
it´s almost 2 o clock and I can´t sleep =(
Dit weekend heb ik teveel geslapen vanwege mijn diensten op werk. Heb alleen maar gewerkt
en studieopdrachten gemaakt. Heb nu bijna 1 vak bijgewerkt. Nu nog de rest....... Nog zoveel te
doen. Ik hoop dat ik morgen nog alles kan bijwerken. Meer dan de helft van de klas is vrij maar
mijn project-groepje niet. Lekker vroeg naar school om 8:45 en dan nog interviewen en filmen na
school voor onze project. Lekker leuk op ons ''vrije'' dagje. Ik moet eigenlijk allang gaan slapen
maar ik keek nog even naar mijn special card box omdat ik net bezig was met kerstkaarten.
Ging eventjes snel weer alle kaarten bekijken. Ik heb alle kaarten bewaard vanaf de basisschool/
middelbare school. Leuk om terug te lezen al die xmas, birthdays, poems, congratulations,
brieven en speciale kaarten. Doet me weer denken aan al mijn lieve vrienden en de leuke tijdem
van vroeger. Toen was het leven lekker simpel vergeleken met nu. Ik ga nu maar eens echt
proberen te slapen. Anders ga ik morgen na school weer slapen en dan komt er niks van
huiswerk. Ik ben van plan om deze week alles bij te werken! Dan kan ik in de kerstvakantie
rustig leren en misschien zelfs nog een beetje genieten van mijn ''vakantie'' We will see of ik 
mijn eigen deadline ga halen deze week :p .. Can't be laazyyyyyyy!
Sweetdreams everybody!
xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten