donderdag 8 december 2011

WHAT A DAY

ahhhhhh eindelijk thuis na een lange nutteloze schooldag. tekenles gehad today @ school :S such a waste
of my time! liep ik net nog eens langs een zelfmoord locatie. fucking scary. ben blij dat ik NIETS heb gezien.
anders gelijk trauma en dan word ik denk ik ook gelijkkkkkkkkkkkkk ziek. vind het al vet eng genoeg
om daar elke dag langs te moeten lopen. Lopen naar school, trein nemen naar werk, trams om naar de
stad te gaan, trein naar denbosch. Heen en weer!! iehh wie springt er nou van verdieping 43 midden in
onze woonomgeving. De strijkijzer is het hoogste gebouw in denhaag geloof ik! Mja wel slim. Als je
daarvan af springt ben je zekerrrrrr dood. Pffffff vet laat thuis van school! Al anderhalf uur thuis en nog
steeds niks gedaan! Opeens belt iedereen?? Mama, zusje, kennissen en  vrienden. Waarom allemaal
gelijk achter elkaar. Jeetje. Zit nu eindelijk rustig op mijn stoel. Ik dacht ik ga ff rustig zitten en wat schrijven
op blogspot. Maar ik ga nu stoppen. haha moet nog zoveel doen! Kleren opvouwen, bedenken wat ik ga eten, opruimen. kokennnnnnnnnnnnnnnn.. huiswerk etc. Echt een nadeel soms als je op jezelf woont!
Woplaaaa. Nu heb ik een leuk telefoontje. Eventjes lekker snel buiten eten, hoef ik zelf niet te bedenken wat
ik ga eten en hoef ik lekker niet te koken! :D Eventjes alles snel opruimen thuis en omkleden! Food here
I come. Pas om 20:00 lekker laat maar oke. Maaaaaakt niet uit! Ik kan helaas toch niet alles tegelijk doen nu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten