maandag 26 december 2011

ONE OF MY FIRST CHARMS

Hellooo, Here I am again! Loop een beetje achter met bloggen. Had het erg druk afgelopen week. Maar ik dacht even
alles in een keer bloggen. Afgelopen zaterdag heb ik een nieuwe bedeltje. Soo happy with it. Very sweet ;) Dit is mijn
''eerste'' charm. De armband en de clover charm was van daddy. Maar vandaag heb ik er nog een bij gekregen. Also
very sweet and special. Mijn hele armband wordt gewoon speciaal :D Even eerst de foto's bloggen en daarna de rest
van mijn busy o so busy week. Ben blij dat ik nu eindelijk rust heb en tijd heb voor mezelf! Lekker luieren voor 1 dagje

Vandaag heb ik mijn tweede Pandora charm gekregen. Het was een safety chain. Handig! Dit is ook wat ik graag
wilde. Yiehoeeeeee! Heb er gewoon al twee. Voelt nu weer heel raar om mijn arm. haha. Eerst de hele tijd met mijn
eerste echte clover charm. Zo zielig met een charm. Nu opeens 2 erbij in een korte tijd.
Dit is em nu. Mijn armband met mijn speciale bedels!
Really loveeeeeeee my Pandorabracelet..

Nu even bloggen over mijn week. Ben elke dag braaf naar school geweest van Maandag tot Vrijdag. Heb doordeweeks
gewerkt en in het weekend elke dag. Ik dacht laat ik maar gaan werken de laatste paar dagen in plaats van luieren.
Luieren kan ik namelijk heel de vakantie. Ik heb dus woensdag, zaterdag, zondag en maandag gewerkt. Het waren 
klote tijden maar het moest maar. Even aan mijn nieuwe voornemen werken van next year in 2012. Alvast beginnen
kan geen kwaad. Oowjaaaaaa! Merry christmas everybody! Ik denk er zelf
niet echt aan. Had het zo druk. Some people are not happy -.-
Achja vandaag was ook trouwens mijn laatste werkdagje van dit jaar. Wel jammer ik mis werk nu alweer. Wel was
ik heel blij toen ik klaar was. Ik heb namelijk maar eventjes geslapen ofzo en kwam nog eens TE vroeg op werk.
Ik baalde echt joh. Verkeerd naar de tijd gekeken. Kon langer in mijn lovely bed blijven. Na het werk moest ik snel
naar 's-hertogenbosch. Even mijn mama en zusje bezoeken en papa als hij ook tijd heeft. Had alleen de trein gemist
dus ging nog even wat drinken at Starbucks met collega's. Was wel gezellig voor eventjes. Goede afsluiting voor
werk. Haha. Foto's gemaakt met kerst 2011. Als ik weer terug ben in DH is het alweer next year.
Maar thuis was heel gezellig met incomple familie bui. Even weer familie quality time. Family is very important.
Hmmm tijd om te gaan slapen want ik ben echt doooooooood! Morgen zien jullie wel meerdere foto's. xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten